ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 
Zákazník má podle zákona právo na odstoupení od smlouvy z jakéhokoli důvodu a bez uvádění důvodů v době 14 dní od obdržení zásilky.  
Pro uplatnění tohoto práva musí zákazník na e-mailovou adresu: info@happykoala.cz odeslat následující dokumenty: 

1. Zcela vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
2. Podací lístek nebo jiné potvrzení, o tom, že byl balík poštou odeslán zpět. 
Do předmětu emailu napište: VRÁCENÍ ZBOŽÍ a číslo objednávky

Na balík napište:
Megasplet d.o.o.
Depo Brno 71
Heršpičká 875/6a
600 10 Brno

Zboží, které si přejete vrátit, musí být nepoškozené, v původním balení se všemi díly a příslušenstvím.
Zboží odešlete doporučeně poštou. 

Peníze budou vráceny nejpozději do 14 dnů od obdržení správně vyplněného formuláře a potvrzení o odeslání balíku na poště. 

Náklady spojené s vrácením zboží vždy kryje odesílatel (tzn. zákazník). Zásilky na dobírku nepřijímáme.  

Při odstoupení od smlouvy, kde byl použit bonus, slevový kód nebo propagační kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nevracejí se uživateli. Vrácena je jen zaplacená částka.  

Více informací v souvislosti s vrácením zboží naleznete v obchodních podmínkách. Pokud máte jakékoliv další dotazy, zavolejte nám na tel: +420 234 076 590 nebo nám pište na adresu: info@happykoala.cz

VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud byl Váš produkt během dopravy poškozen nebo zničen, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Za vzniklé nepříjemnosti se upřímně omlouváme. Vaši stížnost budeme řešit přednostně. Na e-mailovou adresu info@happykoala.cz zašlete následující:

  1. Fotografie / video produktu, na kterých je zřetelně vidět místo poškození / nefunkčnost společně s popisem
  2. Číslo objednávky

Do předmětu emailu napište: VÝMĚNA ZBOŽÍ a číslo objednávky.

REKLAMAČNÍ ŘÁD
V případě reklamace nás kupující kontaktuje prostřednictvím:
E-mailu: info@happykoala.cz
Telefonu: +420 234 076 590

Při uplatnění reklamace zákazník uvede informace o objednávce (číslo faktury, jméno a příjmení, e-mail, který byl uvedený v objednávce). Je také vhodné připojit video nebo fotografie dokumentující chybu (vadu). Prodejce posoudí oprávněnost reklamace vady zboží a následně informuje zákazníka, jak bude reklamaci řešit. Reklamace jsou řešeny ve zákonné lhůtě 30 dnů, v souladu s: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634

You have successfully subscribed!