ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

Zákazník má podle zákona právo na odstoupení od smlouvy z jakéhokoli důvodu a bez uvádění důvodů v době 14 dní od obdržení zásilky.  

Pro uplatnění tohoto práva postupujte podle níže uvedeného postupu:

  1. Zboží zabalte společně s kopií formuláře, který je dostupný v odkazu: formulář.
  2. Vyhledejte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo.
  3. Seznam všech podacích míst naleznete zde: zaslikovna.cz
  4. Zaneste balík do pobočky a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s naším identifikátorem. O identifikátor požádejte naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese info@happykoala.cz nebo na telefonním čísle +420 234 076 590.
  5. V podacím místě Zásilkovny obdržíte potvrzení o odeslání zásilky, které společně s kopií formuláře zašlete na naši e-mailovou adresu: info@happykoala.cz.
  6. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč, která Vám bude odečtena při vrácení peněz za vrácené zboží. Po obdržení výše uvedených dvou dokumentů na náš e-mail Vám budou peníze vráceny nejpozději do 14 dnů.

 

Zboží, které si přejete vrátit, musí být nepoškozené, v původním balení se všemi díly a příslušenstvím.

 

Při odstoupení od smlouvy, kde byl použit bonus, slevový kód nebo propagační kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nevracejí se uživateli. Vrácena je jen zaplacená částka.  

Více informací v souvislosti s vrácením zboží naleznete v obchodních podmínkách. Pokud máte jakékoliv další dotazy, zavolejte nám na tel:  +420 234 076 590 nebo nám pište na adresu: info@happykoala.cz



VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud byl Váš produkt během dopravy poškozen nebo zničen, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Za vzniklé nepříjemnosti se upřímně omlouváme. Vaši stížnost budeme řešit přednostně.

Na e-mailovou adresu info@happykoala.cz, zašlete následující:  

  1. Fotografie / video produktu, na kterých je zřetelně vidět místo poškození / nefunkčnost společně s popisem
  1. Kopii faktury (fakturu jste obdrželi na Váš email)
  1. Číslo objednávky

Do předmětu emailu napište: VÝMĚNA ZBOŽÍ a číslo objednávky

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V případě reklamace nás kupující kontaktuje prostřednictvím:

E-mailu: info@happykoala.cz

Telefonu: +420 234 076 590

Při uplatnění reklamace zákazník uvede informace o objednávce (číslo faktury, jméno a příjmení, e-mail, který byl uvedený v objednávce). Je také vhodné připojit video nebo fotografie dokumentující chybu (vadu). Prodejce posoudí oprávněnost reklamace vady zboží a následně informuje zákazníka, jak bude reklamaci řešit. Reklamace jsou řešeny ve zákonné lhůtě 30 dnů, v souladu s: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634.

You have successfully subscribed!