ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

Zákazník má podle zákona právo na odstoupení od smlouvy z jakéhokoli důvodu a bez uvádění důvodů v době 14 dní od obdržení zásilky.  

Pro uplatnění tohoto práva musí zákazník na e-mailovou adresu: info@happykoala.cz  odeslat následující dokumenty: 

  1. Zcela vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který je dostupný v odkazu: formulář
  2. Podací lístek nebo jiné potvrzení, o tom, že byl balík poštou odeslán zpět. 

Do předmětu emailu napište:  VRÁCENÍ ZBOŽÍ a číslo objednávky. 

 

Na balík napište:

Parcel Depot s.r.o.- Megasplet d.o.o

Dolany u Červených Peček 73

280 02 Červené Pečky

 

Zboží, které si přejete vrátit, musí být nepoškozené, v původním balení se všemi díly a příslušenstvím.

Zboží odešlete doporučeně poštou. 

Peníze budou vráceny nejpozději do 14 pracovních dnů od obdržení správně vyplněného formuláře a potvrzení o odeslání balíku na poště. 

Náklady spojené s vrácením zboží vždy kryje odesílatel (tzn. zákazník). Zásilky na dobírku nepřijímáme.  

Při odstoupení od smlouvy, kde byl použit bonus, slevový kód nebo propagační kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nevracejí se uživateli. Vrácena je jen zaplacená částka.  

Více informací v souvislosti s vrácením zboží naleznete v obchodních podmínkách. Pokud máte jakékoliv další dotazy, zavolejte nám na tel:  234093880 nebo nám pište na adresu: info@happykoala.cz



VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud byl Váš produkt během dopravy poškozen nebo zničen, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Za vzniklé nepříjemnosti se upřímně omlouváme. Vaši stížnost budeme řešit přednostně.

Na e-mailovou adresu info@happykoala.cz, zašlete následující:  

  1. Fotografie / video produktu, na kterých je zřetelně vidět místo poškození / nefunkčnost společně s popisem
  1. Kopii faktury (fakturu jste obdrželi na Váš email)
  1. Číslo objednávky

Do předmětu emailu napište: VÝMĚNA ZBOŽÍ a číslo objednávky

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V případě reklamace nás kupující kontaktuje prostřednictvím:

E-mailu: info@happykoala.cz

Telefonu: 234093880

Při uplatnění reklamace zákazník uvede informace o objednávce (číslo faktury, jméno a příjmení, e-mail, který byl uvedený v objednávce). Je také vhodné připojit video nebo fotografie dokumentující chybu (vadu). Prodejce posoudí oprávněnost reklamace vady zboží a následně informuje zákazníka, jak bude reklamaci řešit. Reklamace jsou řešeny ve zákonné lhůtě 30 dnů, v souladu s: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634.

You have successfully subscribed!
Liquid error: Could not find asset snippets/estimated-delivery-days.liquid