REKLAMACE DORUČENÉHO PRODUKTU

Pokud byl produkt během přepravy poškozen nebo nefunguje, informujte nás o tom hned, jak balíček obdržíte. Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti a Vaší stížností se budeme zabývat přednostně. Pošlete nám na e-mail :

  • fotografii/video produktu, ze které/-ho je zřetelné poškození (společně s popisem poškození)
  • číslo objednávky

Do předmětu e-mailu napište VÝMĚNA PRODUKTU a přidejte název produktu.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující má dle zákona právo odstoupit od smlouvy z jakéhokoli důvodu a bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí balíku. Pro uplatnění tohoto práva postupujte podle postupu na následující stránce: KLIKNĚTE ZDE

Produkt, který si přejete vrátit, musí být nepoškozený, v původním nebo vhodném obalu se všemi díly a příslušenstvím. Produkt zašlete doporučeně.
Vrácení peněz bude provedeno nejpozději do 14 dnů od obdržení produktu na naši adresu.

Náklady na dopravu hradí vždy odesílatel. Výkupní zásilky nepřijímáme.
Při odstoupení od smlouvy, kdy zákazník využil propagační/slevový kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nejsou uživateli vráceny. Vrátí se pouze zaplacená částka.

Více informací o vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách. V případě dalších dotazů nám napište na

VÝMĚNA PRODUKTŮ

Pokud Vám nevyhovuje číslo, velikost nebo barva objednaného produktu (obuv nebo oblečení), můžete jej vyměnit. Chcete-li vyměnit stejný produkt za jinou velikost nebo barvu, postupujte podle postupu na následující stránce: KLIKNĚTE ZDE

You have successfully subscribed!