Obchodní podmínky internetového obchodu https://happykoala.cz (dále jen "internetový obchod") jsou vypracovány v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu spotřebitele.
Provozovatelem internetového obchodu je společnost MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o., Stara cesta 22, 1230 Domžale, IČ: 6988407000, společnost je plátcem DPH, DIČ: SI84375493, registrační číslo 2016/768, jednatelem společnosti je Luka Ropotar (dále jen: poskytovatel).
Obecné
Obchodní podmínky stanoví provoz internetového obchodu, práva a povinnosti uživatele a obchodní vztah mezi poskytovatelem a spotřebitelem, který si prostřednictvím internetového obchodu objedná zboží (dále jen "kupující"). Kupující je vázán těmito obchodními podmínkami, které jsou platné v okamžiku nákupu, tj. v okamžiku odeslání online objednávky. Kupující je na tyto obchodní podmínky výslovně upozorněn při podání objednávky a podáním objednávky potvrzuje, že s jejich obsahem souhlasí.
Poskytovatel má právo tyto podmínky upravit nebo doplnit a vhodným způsobem o tom informovat uživatele. Za vhodný způsob se považuje zveřejnění nových podmínek na internetových stránkách poskytovatele.
Při používání těchto webových stránek je uživatel seznámen s informacemi o zpracování osobních údajů (odkaz zde). Webové stránky obsahují odkazy na jiné webové stránky, které nejsou pod kontrolou poskytovatele, a proto za ně odpovídají výhradně jejich autoři, nikoli poskytovatel. Poskytovatel neodpovídá za žádné škody vzniklé v důsledku přístupu k takovému obsahu, přesnosti nebo nemožnosti používat informace a za jakékoli chyby nebo nedostatky v obsahu.
UPOZORNĚNÍ: Tento internetový obchod je internetový maloobchod, určený tedy pouze pro fyzické osoby nebo konečné spotřebitele (B2C). Poskytovatel neumožňuje prodej právnickým osobám (B2B) a také nenabízí možnost vystavovat faktury právnickým osobám. To také znamená, že následné opravy faktur vystavených fyzickým osobám na právnické osoby nejsou možné. Pokud si uživatel přeje s poskytovatelem navázat spolupráci B2B a nakoupit větší množství výrobků (kompletní balení / karton / s minimální hodnotou nákupu 5 000 EUR + DPH), může kontaktovat velkoobchod poskytovatele na následující e-mailové adrese info@happykoala.cz.
Nákup bez registrace
Pro nákup produktů není vyžadována registrace. U pokladny vyplní kupující potřebná pole (e-mailovou adresu, jméno a příjmení, adresu dodání atdNa první stránce pokladny, kde se zadávají údaje, může kupující zaškrtnout políčko "Uložit údaje pro příště". Tímto způsobem se kupující při dalším nákupu vyhne nutnosti znovu vyplňovat své údaje.
Způsob platby
Poskytovatel nabízí následující způsoby platby:
Platba kreditní kartou je zcela bezpečná (více informací o bezpečném placení kreditní kartou najdete zde).
Termín a způsob dodání
Internetový obchod přijímá objednávky 24 hodin denně. Všechny objednávky jsou vyřizovány průběžně a neprodleně. Pokud výrobek v době objednání není skladem, bude doručovací lhůta prodloužena v souladu s dodací lhůtou výrobce.
Smluvním partnerem pro doručování zásilek je Česká pošta.
Maximální doba zpracování objednávky jsou 4 pracovní dny. V případě zpoždění budete informováni e-mailem.
Ceny a poplatky za dodání
Ceny produktů v internetovém obchodě jsou uvedeny v korunách a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH), pokud není výslovně uvedeno jinak. Dodavatel je plátcem DPH.
Ceny jsou platné v okamžiku zadání objednávky a nemají předem stanovenou platnost. Ceny jsou platné v případě platby výše uvedenými způsoby platby za výše uvedených podmínek.
Nabídka v internetovém obchodě platí do vyprodání zásob, pokud není uvedeno jinak. Při objednávce nad 1002 Kč jsou balné a poštovné zdarma. U objednávek do 1002 Kč činí náklady na balení a poštovné 104,00 Kč bez ohledu na hmotnost, množství a velikost objednávky. Přesná výše poštovného se zobrazí před potvrzením objednávky.
Postup nákupu
Jakmile si kupující vybere produkt, který chce koupit, klikne na tlačítko "Přidej do košíku". V nákupním košíku se zobrazí množství a celková částka objednaných produktů. Pokud si zákazník přeje změnit množství určitého výrobku nebo odebrat výrobek z nákupního košíku, zvolí u jednotlivého výrobku požadovaný počet nebo výrobek odebere kliknutím na tlačítko "X". Kupující pokračuje stisknutím tlačítka "Pokračovat k pokladně". Kupující poté zadá své údaje, a sice e-mailovou adresu a doručovací údaje (jméno a příjmení, doručovací adresu a telefonní číslo), vybere způsob doručení, způsob platby a odešle objednávku nebo zvolí expresní dokončení objednávky prostřednictvím služby PayPal. Po odeslání objednávky obdrží kupující na zadanou e-mailovou adresu shrnutí objednávky. Informace o stavu a obsahu objednávky jsou kupujícímu vždy k dispozici na webových stránkách poskytovatele.
Kupní smlouva na webových stránkách mezi poskytovatelem a kupujícím je uzavřena okamžikem, kdy kupující od poskytovatele obdrží e-mail s potvrzením o zadání objednávky, neodstoupí-li poskytovatel od smlouvy písemným oznámením zaslaným kupujícímu nejpozději do 48 hodin od potvrzení objednávky, protože:
V případě odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele je každá strana povinna neprodleně uhradit druhé straně to, co od ní obdržela. V takovém případě nemá kupující nárok na jinou náhradu škody nebo odškodnění než na vrácení kupní ceny a případných nákladů na dopravu výrobku poskytovateli.
Stisknutím tlačítka "Objednávka zavazující k platbě" kupující potvrzuje, že je seznámen s obchodními podmínkami zveřejněnými na webových stránkách poskytovatele a že s nimi souhlasí. Kupní smlouva v českém jazyce se nachází ve spodní části webových stránek a je kupujícímu kdykoli přístupná.
Speciální nabídky
Slevy, propagační kódy, online akce a další speciální výhody se nesčítají, pokud není u jednotlivého produktu nebo v reklamním sdělení uvedeno jinak.
Zrušení objednávky
Kupující může svou objednávku zrušit až do vyexpedování produktů a sice zasláním zprávy o zrušení objednávky poskytovateli na e-mailovou adresu info@happykoala.cz s uvedením referenčního čísla objednávky. Po úspěšném zrušení objednávky obdrží kupující e-mailem oznámení o zrušení objednávky.
Právo na odstoupení od smlouvy
Podle zákona o ochraně spotřebitele má kupující v případě smluv uzavřených na dálku právo do 14 dnů oznámit poskytovateli, že od smlouvy odstupuje, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat. Považuje se, že kupující podal prohlášení o odstoupení od smlouvy včas, pokud jej odešle ve lhůtě stanovené v předchozí větě. Oznámení o odstoupení od smlouvy může kupující podat prostřednictvím zde uvedeného formuláře nebo jednoznačným prohlášením, z něhož jasně vyplývá, že od smlouvy odstupuje.
Pokud kupující zboží již obdržel a odstupuje od smlouvy, musí jej vrátit nebo předat poskytovateli nebo osobě pověřené poskytovatelem k převzetí zboží nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení přijatých plateb provede poskytovatel okamžitě nebo nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Poskytovatel vrátí kupujícímu přijaté platby stejným platebním prostředkem, jaký použil kupující, pokud kupující výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a kupující v důsledku toho nenese žádné náklady.
Kupující může výrobky prohlédnout a vyzkoušet v rozsahu nezbytně nutném pro zjištění skutečného stavu. Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty výrobků, pokud je snížení hodnoty způsobeno manipulací, která není nezbytně nutná ke zjištění povahy, vlastností a výkonu výrobků.
Jediným nákladem, který nese kupující v souvislosti s odstoupením od smlouvy, jsou náklady na vrácení výrobků (které jsou v případě přepravy účtovány podle ceníku doručovací služby a závisí na tom, o jaký druh zásilky se jedná).
Kupující nemá právo na odstoupení od smlouvy v případě smluv týkajících se výrobku, který byl vyroben podle přesných pokynů kupujícího a byl přizpůsoben jeho osobním potřebám, výrobku, který vzhledem ke své povaze není vhodný k vrácení, výrobku, který podléhá rychlé zkáze nebo jehož životnost skončila, nebo v jiných případech stanovených právními předpisy na ochranu spotřebitele.
Právo na vrácení kupní ceny v případě uplatnění záruky a nesouladu výrobků je podrobněji upraveno právními předpisy na ochranu spotřebitele.
Kupující musí výrobky určené k vrácení vhodným způsobem připravit k přepravě, přičemž může použít původní nebo jiný vhodný či bezpečný obal. Poskytovatel nepřijímá zásilky na dobírku.
Adresa pro vrácení výrobků:
MEGASPLET D.O.O.
DEPO BRNO 71
HERŠPICKÁ 875/6A
600 10 BRNO
Vrácení poškozených zásilek
V případě, že je doručená zásilka fyzicky poškozená, chybí v ní obsah nebo vykazuje známky otevření, musí kupující po obdržení zásilky zahájit reklamační řízení, a to buď u doručovatele, který mu zásilku doručil, nebo zasláním zprávy doručovací službě. Pokud si zákazník přeje získat další informace týkající se poškozené zásilky, může kontaktovat poskytovatele na čísle zákaznického servisu 234 076 590. Poskytovatel bude společně s doručovací službou usilovat o co nejrychlejší vyřešení reklamace.
Záruka
Pokud výrobek, na který se vztahuje záruka, nesplňuje specifikace nebo nemá vlastnosti uvedené v záručním listu nebo reklamním sdělení, může kupující nejprve požádat o odstranění závad. Na výrobky, na které je poskytnuta záruka, se vztahují záruční podmínky a lhůty uvedené v platném záručním listě nebo na faktuře poskytovatele a jsou platné od dne nákupu při předložení faktury.
Za vyřizování reklamací je odpovědný výrobce nebo jeho autorizovaný servis.
Výrobce je povinen odstranit vadu do 30 dnů ode dne obdržení žádosti kupujícího o odstranění vady. Nebudou-li vady odstraněny po dobu 30 dnů ode dne, kdy výrobce nebo autorizovaný servis obdržel od kupujícího žádost o odstranění vady, musí výrobce kupujícímu bezplatně vyměnit výrobek za stejný, nový a bezvadný výrobek.
Při vrácení výrobku musí kupující přiložit všechny položky nebo součásti zakoupeného výrobku (připojovací kabely atd.) a uvést důvod vrácení nebo popis závady. Před odesláním výrobků autorizovanému servisu v záruční době je nutné předchozí oznámení prostřednictvím e-mailové adresy info@happykoala.cz.
Nesoulad zboží nebo výrobků
Pokud se kupující domnívá, že zakoupený výrobek není ve shodě se smlouvou, zejména, nikoli však výlučně, neodpovídá popisu, druhu, množství a postrádá funkčnost a další dohodnuté vlastnosti, může neshodu nahlásit poskytovateli, nejpozději však do dvou let od dodání výrobku. Předpokládá se, že nesoulad výrobku existoval už v době nákupu, pokud se projeví do jednoho roku od dodání výrobku, neprokáže-li dodavatel opak nebo pokud předpoklad nesouladu není slučitelný s povahou výrobku nebo povahou nesouladu.
Kupující v oznámení o neshodě neshodu podrobně popíše. Kupující oznámení o neshodě zašle na e-mailovou adresu info@happykoala.cz. Kupující je povinen umožnit poskytovateli kontrolu výrobku, o kterém kupující tvrdí, že je neshodný.
V případě nesouladu výrobku má kupující, který poskytovatele o nesouladu výrobku informoval, za podmínek a v pořadí stanoveném v tomto odstavci, právo:
V každém případě je kupující rovněž oprávněn požadovat po poskytovateli úhradu škody, zejména nákladů na materiál, náhradní díly, práci, přesun a přepravu výrobků, která vznikla v důsledku reklamace.
Ochrana osobních údajů
Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje uživatelů nebo kupujících v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů naleznete zde.
Recenze, komentáře a hodnocení
Recenze, komentáře a hodnocení psané zákazníky a uživateli jsou součástí funkčnosti internetového obchodu a pomáhají zlepšit uživatelskou zkušenost. Poskytovatel umožňuje každému uživateli nebo zákazníkovi internetového obchodu, který si zakoupil produkt, napsat recenzi, komentář nebo hodnocení, které poskytovatel před konečným zveřejněním přezkoumá a v souladu s níže uvedeným postupem vyhodnotí, zda splňují kritéria pro zveřejnění.
Odesláním recenze, komentáře nebo hodnocení uživatel nebo zákazník výslovně souhlasí s těmito obchodními podmínkami a opravňuje poskytovatele ke zveřejnění části nebo celého textu ve všech elektronických a jiných médiích. Poskytovatel má právo použít obsah po neomezenou dobu a k jakémukoli účelu, který je v jeho obchodním zájmu, včetně zveřejnění v reklamě nebo jiných marketingových sděleních. Autor recenze, komentáře nebo hodnocení prohlašuje, že je vlastníkem majetkových a osobnostních autorských práv k tomuto obsahu a že tato majetková autorská práva převádí na poskytovatele bez časového a prostorového omezení.
Postup posuzování vhodnosti recenzí, komentářů a hodnocení a způsob schvalování hodnocení je zveřejněn zde.
Právní upozornění - podmínky používání webových stránek
Webové stránky HAPPYKOALA.CZ jsou majetkem poskytovatele, který rovněž spravuje internetový obchod. Veškerý písemný a obrazový obsah zveřejněný na těchto webových stránkách je duševním vlastnictvím poskytovatele. Uživatel nesmí tento obsah kopírovat, upravovat, reprodukovat, zveřejňovat ani jinak využívat bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele.
Elektrická a elektronická zařízení
Podle platných právních předpisů může kupující při nákupu nového elektrického a elektronického zařízení odevzdat elektroodpad poskytovateli. Takové zařízení musí být svým určením a klasifikací shodné s dodaným elektrickým a elektronickým zařízením a počet kusů odpadního elektrického a elektronického zařízení musí být stejný jako počet kusů dodaného elektrického a elektronického zařízení.
Stížnosti a spory
Kupující a poskytovatel se zavazují, že se pokusí vyřešit případná nedorozumění a spory vzniklé v souvislosti s nákupem produktů smírnou cestou.
Poskytovatel má zaveden systém vyřizování stížností. Kupující může podat stížnost prostřednictvím e-mailové adresy info@happykoala.cz. Poskytovatel potvrdí přijetí stížnosti nejpozději do pěti pracovních dnů a ve stejné lhůtě informuje kupujícího o tom, jak dlouho bude trvat vyřízení stížnosti, a průběžně ho informuje o průběhu řízení. Poskytovatel si uvědomuje, že základní charakteristikou spotřebitelského sporu, alespoň pokud jde o soudní řešení, je jeho nepoměr mezi ekonomickou hodnotou nároku a náklady vynaloženými na samotné řešení sporu, a proto bude usilovat o smírné řešení všech sporů, nikoliv o soudní řešení.
Poskytovatel neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako oprávněného k řešení spotřebitelského sporu.
Řešení sporů online
Poskytovatel zveřejňuje na svých internetových stránkách elektronický odkaz na platformu pro řešení spotřebitelských sporů online. Platforma je k dispozici na následujícím odkazu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Přejeme vám příjemné a výhodné nakupování!
Obecné podmínky pro hodnotové poukazy (vouchery)
Tyto obecné obchodní podmínky pro hodnotové poukazy (vouchery) upravují a definují základní pojmy a veškeré záležitosti týkající se používání poukazů od okamžiku jejich zakoupení až do jejich uplatnění.
Pojmy použité v těchto podmínkách mají následující význam:
Vydavatel je společnost Megasplet d.o.o., Stara cesta 22, 1230 Domžale, OIB: 6988407000.
Hodnotový poukaz (voucher) je cenina vydaná vydavatelem za úplatu, obsahující jedinečné identifikační znaky a speciální bezpečnostní prvky prokazující její pravost. Hodnotové poukazy jsou vyjádřeny v konkrétní peněžní hodnotě.
Oprávněný držitel je kupující hodnotového poukazu.
Uplatnění poukazu je právní úkon, kterým oprávněný držitel využívá u vydavatele práva plynoucí z poukazu. K uplatnění dochází v okamžiku, kdy vydavatel ověří pravost poukazu a přijme jej od oprávněného držitele.
Prodejní místo je internetová stránka online obchodu, kde lze poukazy zakoupit.
Hodnotový poukaz lze zakoupit na prodejním místě vydavatele dle podmínek platných v době vydání poukazu, které jsou zveřejněny na webových stránkách Megasplet d.o.o.
Zákazník má při prvním nákupu nárok na slevu. V tomto případě je předmětem nákupu spolu s produktem také hodnotový poukaz, jehož kupní cena odpovídá výši poskytnuté slevy.
Poukaz lze uplatnit při nákupu podle podmínek platných v době jeho zakoupení.
Platnost poukazu je vyznačena na samotném poukazu. Platnost trvá 3 měsíce a nelze ji prodloužit. Po uplynutí této doby poukaz propadá bez náhrady.
Závazky vydavatele vůči oprávněnému držiteli vznikají v okamžiku, kdy je zakoupen poukaz (uhrazena jeho hodnota), a trvají do jeho uplatnění nebo vypršení platnosti.
Oprávněný držitel může uplatnit práva plynoucí z poukazu zadáním identifikačních údajů uvedených na každém poukazu do formuláře na webu prodejního místa, za předpokladu, že poukaz není neplatný, již nebyl použit, nebyl ztracen nebo odcizen.
Vydavatel neověřuje totožnost osoby, která předloží poukaz – předpokládá se, že držitel poukazu je jeho oprávněným vlastníkem.
Oprávněný držitel je povinen uschovat doklad o nákupu poukazu a odpovídá za bezpečné uložení dokladu i poukazu, aby předešel jejich ztrátě nebo odcizení.
Hodnotové poukazy jsou vystaveny na jméno kupujícího a nejsou převoditelné. Nelze je směnit za hotovost. Při uplatnění nelze sčítat hodnoty více poukazů.
Doba platnosti poukazů se řídí podmínkami platnými v době jejich vydání a je uvedena na poukazu. Doporučuje se poukaz uplatnit během této doby. Všechna práva plynoucí z poukazu zanikají v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nebo dle těchto všeobecných podmínek vydavatele.
Poukaz lze uplatnit pouze u vydavatele jako způsob platby za zboží. Poukaz je nutné využít v plné výši a nelze jej směnit za hotovost. Pokud hodnota zboží přesahuje hodnotu poukazu, je držitel povinen uhradit rozdíl. Pokud je hodnota zboží nižší, zbylá část hodnoty propadá.
Hodnotovým poukazem nelze zakoupit další hodnotový poukaz.
Vydavatel neuznává subjekty pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů jako příslušné pro řešení případných sporů. Případné spory mezi vydavatelem a držitelem poukazu se budou nejprve řešit smírně, a pokud to nebude možné, před příslušným soudem.
Vydavatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky. Povinnost informovat zákazníky je považována za splněnou zveřejněním nových podmínek na webové stránce obchodu. Změny nabývají účinnosti dnem zveřejnění, ale začínají se uplatňovat 15. den od zveřejnění, pokud právní předpisy nestanoví jinak.
V případě krádeže, ztráty nebo zničení poukazu nemá oprávněný držitel nárok na náhradu či kompenzaci v žádné formě. Poskytování služeb se řídí výhradně podmínkami vydavatele. Uplatňují se pravidla platná v zemi vydavatele a jeho vlastní obchodní podmínky. Odmítnutí poskytnutí služby z výše uvedených důvodů či z důvodu porušení pravidel nebo smluvních povinností se nepovažuje za diskriminaci.
Přijetím těchto podmínek zákazník souhlasí s pravidly používání hodnotových poukazů (voucherů) a s právy a povinnostmi z nich vyplývajícími.
Obchodní podmínky pro hodnotové poukazy vstupují v platnost dne 01.04.2025.
Vyhrazujeme si právo zrušit nebo odmítnout jakoukoli objednávku, která zneužívá náš systém slev způsobem, který není v souladu s pravidly našich promo akcí.
Zejména objednávky, ve kterých jsou použity tři (3) nebo více slevových kódů, mohou být považovány za zneužití nebo podvodné jednání. Takové objednávky mohou být zrušeny bez předchozího upozornění, a případné přijaté platby budou vráceny, pokud je to možné.
Naše slevové kódy jsou určeny k použití v rámci férových a rozumných mezí a vyhrazujeme si právo omezit nebo zablokovat kombinaci více kódů za účelem zamezení zneužití.
Odesláním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami. Pokud se domníváte, že Vaše objednávka byla zrušena omylem, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Obchodní podmínky platí od 02.10.2023.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!